
Regulamin przyjmowania zgłoszeń uczestnictwa w projekcie
Zgodnie z Regulaminem przyjmowania zgłoszeń uczestnictwa w projekcie "Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Starcza - etap I" informuję, że:
- nabór Deklaracji udziału w projekcie osób zainteresowanych fotowoltaiką oraz kolektorami słonecznymi prowadzony będzie do 5 kwietnia 2017r.
- przeprowadzenie weryfikacji technicznej na terenie zgłoszonych posesji nastąpi do 14 kwietnia 2017r.
- w dniach od 18 kwietnia 2017r. do 21 kwietnia 2017r. przeprowadzony zostanie nabór umów o przystapieniu do projektu
W pierwszej kolejności przyjmowane będą umowy od osób, które wyraziły chęć udziału w projekcie i złożyły ankietę.
Warunkiem zakwalifikowania do projektu będzie złożenie Deklaracji udziału, pozytywna ocena techniczna podczas wizji lokalnej oraz podpisana umowa o przystąpieniu do projektu.
Przy tworzeniu listy zainteresowanych właścicieli budynków będzie decydować kolejność podpisania i złożenia umowy o przystąpieniu do projektu. Pozostałe umowy zostaną zakwalifikowane na listę rezerwową.
Poniżej zamieszczono pełną treść Regulaminu
Najnowsze aktualności





